2010-12-10 ? 15:38:21

DAG 5 - MINA DRÖMMAR

ja mina drömmar? om jag skall vara ärlig ändras dom hela tiden. när jag var liten vill jag bli mer än allt frisör. för det såg så himla kul. pilla i andras hår, fixa frisyrer & se hur nöjda & glada dom var när dom kom & ut hade fixat sitt hår. just nu vill jag bara att mina betyg skall vara bra så jag kan komma in på just den linjen jag vill gå, sedan vill jag även söka in på högskolan för att bli advokat. mitt dröm yrke just nu. jag vill även gå en nagelkurs i sommar så jag kan göra akryl & gele naglar (vilket antagligen kommer gå min väg, eftersom jag & mamma redan börjat prata på det). sedan vill jag även leva ett lyckligt liv. med bra människor som förgyllar min dag. jag hoppas även att det kommer hålla länge mellan mig & adam. har ett år på söndag & hoppas på många fler år. jag vill gifta mig & skaffa barn, helst två, men inte mer än det. jag vill bo i ett mysigt hus, kanske i stan eller ute på landet? jag vill/hoppas att alla människor omkring mig skall leva ett lyckligt liv. lika lyckligt liv som jag kommer att få det. vill tjäna massa med pengar så när jag är femtio bast kan leva som livsnjutare. yes, det är just så mina drömmar ser ut nu.
och jag hoppas även att det kommer att gå som smoooort på luciasoarén nästa vecka, på torsdag.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild