2010-12-08 ? 16:14:07

DAG 3 - MINA FÖRÄLDRAR

jag lever bara med min mamma, har aldrig haft kontakt med min pappa. och nu tror ni säkert att kondomen sprack eller något?
men nej, min mamma & pappa bodde tillsammans till jag var 2 år, och sedan skilde dom sig. efter det har jag aldrig haft kontakt med min pappa. så får berätta om mina kära mamma.
min mamma heter Marlene, är 45 år & jobbar som spåtant , ja hon jobbar med en kortlek & sedan spår hon människorna som kommer till henne. hon kan även se andar, eller hur jag skall säga. så det jobbar min mamma med (vet inget annat sätt jag skall förklara det på). hon har blont hår, gröna ögon och är lång. hon är uppvuxen i Göteborg, vid havet. och har bott i hela sitt år tills hon träffade Mattias för ungefär 2 år sedan, då vi flyttade hit, till lilla fjällbacka. dom är nu förlovade, och vi bor i ett stort vitt hus på Vberget i fjällbacka.
vet inget mer intressant jag kan skriva. jo, att hon vill alltid vårat bästa, och hon är världens bästa mamma. (även om vi bråkar en del, så älskar jag henne en massor!)
& synd nog så har jag inga bilder på henne, för att hon hatar att vara med på foton.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild