2010-12-28 ? 14:59:08

DAG 23 & 24 -

dag 23-min favorit plats.
min favorit plats är ingen svår grej, det är & kommer alltid vara i min älsklings famn. men dock så älskar jag min säng med. & när jag har mina stunder med mina favorit tjejer.


dag 24- det här saknar jag.
det här var inte heller särskilt svårt.
jag saknar, handbollen något sjukt mycket. mina stunder i göteborg. vissa folk i göteborg & även min släkt. jag saknar även att vara oberoende, oberoende av människor, ja, ni såg rätt. svårt att förklara, men just så känner jag. att bo i lägenhet saknar jag med att göra. det är mycket mysigare & på ett sätt känner man sig mer säkrare. jag saknar att umgås med min bästa vän hela hela tiden. när vi hittade på bus. när vi skapade kaos. när polisen letade efter oss, när vi kom hem vid fyra tiden & det var skola dagen efter. du & jag genom allt var det. jag saknar dig. då det var bönan & pallen.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild