2010-12-07 ? 19:26:43

DAG 2 - MIN FÖRSTA KÄRLEK

om jag skall vara ärlig så vet jag inte riktigt vad jag skall skriva. för vissa innebär att första kärleken är på dagis, andra för första gången då man blir tillsammans med någon, men för mig är första kärleken då man känner pirret som går genom hela kroppen, fjärilarna i magen och hur hjärtat dunkar snabbare när man bara tänker på personen.
min första kärlek/förälskelse var nog när jag gick i 3:an eller om det var i 4:an kanske? då jag och amanda blev dunder förälskade i två tvillingar som var ett år äldre än oss. och gud som vi höll på. vi gjorde någon slags tidning som vi skulle skriva namnet på killen vi var kära i för att sedan kasta den framför dom så dom skulle bli kära i oss. vi retade dom så att dom skulle jaga oss bara för att vi ville bli sedda. vi gjorde om låten "vi är sveriges coolaste brudar, kolla killar är vad vi gillar." till "vi är sveriges coolaste brudar, simon och samuel är våra killar" skrek vi efter dom när dom gick från skolan. haha damn kommer ihåg det så väl. satt och målade hjärtan i skolkatalogen, runt deras ansikten, blev avundsjuk när dom äldre tjejerna umgicks med dom & ja ni förstår då hur kär eller kanske förälskad jag var haha. men dock vågade jag inte göra något mer än att gå runt och vara lyckligt förälskad som jag var då, konstigt nog? haha.
yes det var min första kärlek eller mer min första förälskelse rättare sagt.
men min riktiga riktiga första kärlek är nog med min favorit som jag är tillsammans med nu. började träffa han på ''riktigt'' för ungefär ett år sedan, och sedan dess har livet lekt och har nog aldrig vart så kär som jag var då & som jag är fortfarande. jag känner fortfarande pirret som går genom hela kroppen, fjärilarna i magen och hur hjärtat dunkar snabbare när jag bara tänker på min favorit.
Kommentarer
amanda

hahah åh herre gud jag kunde inte sluta skratta när jag läste detta, jag kommer verkligen ihåg allt som om det var igår, vi var verkligen underbart söta du och jag när vi var små, du var verkligen min allra bästa vän och vi delade allt även samma killar ;), hahah jag kommer ihåg då vi bytte kille lite då och då, men vi var verkligen helt sålda på samuel och simon. Hahah sicka idéer vi hade då.

Jag saknar dig hannah och vi måste vekligen MÅSTE ses snart!

vad gör du på jullovet?

2010-12-09 @ 10:57:35
URL: http://dzemila.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild