2010-12-15 ? 14:56:00

DAG 10 - TIO SAKER DU INTE VET OM MIG

1. jag har fobi för spindlar
2. jag har otrolig scenskräck
3. jag har väldigt lätt för att börja gråta
4. jag tycker inte om min kropp
5. jag har väldigt lätt för att bli svartsjuk även om jag nästan aldrig visar det
6. innan jag flyttade t fjb var jag en 'player', var tsm med en kille i fyra dagar kanske & sedan dumpade jag han för jag tröttnade och blev sedan tsm med en ny efter bara några dagar
7. jag tror på andar & spöken
8. jag är mörkrädd & blir väldigt lätt rädd
9. jag har varit ''fjortis'' en gång i tiden
10. jag är rädd vad folk tycker & tänker om mig & jag är även rädd att göra folk besvikna.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild