2010-12-06 ? 21:13:10

DAG 1 - OM MIG

okeeeeeej,  jag är en tjej som är 15 år, har blont hår, grön/gråa ögon. går sista året i högstadiet, tror även att jag har bestämt vilken linje jag skall gå på gymnasiet- lärare, jurist & journalist (SA) på plus, bor på västkusten sedan ett & ett halvt år tillbaka. innan det bodde jag utanför en stad i Göteborg (kanske också räknas som västkusten?) som heter Mölndal, iallafall. jag är en glad, sprallig, busig, positiv & lycklig tjej vid tillfället. jag har underbart folk runt omkring mig just nu, som jag nog aldrig vill bli av med. jag lever med min mamma, syster, mammas man & hans dotter. så har jag min andra halva också, adam, min favorit.
jag suger helt ärligt att berätta om mig själv. jag hatar mig själv för att jag sällan get folk en chans att lära känna mig, utan jag har alltid förutsatta meningar om folk. vilket är en jävligt dålig sak. jag blir lätt sur om någon skämtar, och jag tar lätt åt mig. det kanske är det negativa med mig som jag kommer på nu iallafall.
jag hatar även idioter som tror att dom kan ta över världen kanske, nej men inte det, men idioter blir bra, & det förklarar la allt, vad jag menar eller?
ja & vad mer skall man skriva? duger det eller? ja det tycker jag allt.
om det är något mer ni vill veta, så släng en kommentar kanske?
Kommentarer
alexandra

Bra, bara gör de!;)

2010-12-06 @ 21:38:21
URL: http://alexandrajohannabergquist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild