2010-12-10 ? 15:47:54

1 3 3 7

känns som jag bara skriver om dom där dag sakerna, men jag har faktiskt inget annat att skriva, skulle blivit så ointressant om jag bara satt och skrev om mina dagar.
men idag var sista lektions dagen, för nu har vi även börjat övat inför soarén, GÖTT
en termin kvar på h-sund skolan, sedan är det dags för ua. känns skönt, men stort. träffade även min bästa vän på bussen idag, tjenare vilka blickar man får. känner mig redan taggad inför alla blickar jag kommer få nästa år, WIHO
Kommentarer
Chicmommy - mamma till Ajdin

Sv: så kul att du är med och tävlar.Vinnaren presenteras i min blogg på måndag :) Lycka till!



På tal om annat, jag vore jätteglad om du ville skänka min son en sekund av din tid och rösta på hans bild genom att trycka på gilla här--> http://careofgerd.com/aretsbaby2011/ajdin/

Tack på förhand :)

Kram

2010-12-10 @ 17:12:05
URL: http://chicmommy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild