2010-08-29 ? 20:41:24

what if you break my heart?

har vart och lämnat yummie på ett försäljnings stall nu, och fyfan vad jobbigt det var men men.
hihi ååååh, nu är det bara 2 dagar kvar till jag fyller år. hihi.
iallfall, så skall jag SLUTA ÄTA GODIS PÅ HEL TID FRÅN DEN 1 SEPTEMBER.
så nu är ni ''vittnen'' t det. skall även börja träna, jappjapp! har inte gjort det på hela sommarn, så nu är det fanemig dags!!! skulle börja i tantgympa med bästa veris, men när jag kollar i björklövet så står det att MAN SKALL HYRA DEN JÄVLA HALLEN!!!!! åååh jag blev så besviken :(:(
men nej dom måste ju faktiskt ha tantgympa där ngn gång?! skall kolla upp det imorgon.
sedan börjar jag även på moppe kurs den 8 september, äntligen!!!!
och sedan skall jag börja i yoga har jag bestämt mig för, hihi.
nej nu har jag inte tid att sitta här mer, för nu måste jag:
duscha.
raka benen.
fixa i rummet.
skall försöka sova, har aldrig sovit i mitt rum sjääälv sedan jag flyttade ner t källarn :(
MÅSTE ÄVEN ÅKA TILL TORP I VECKAN, OCH KÖPA PRESENT TILL ÄLSKLING, MEN FÖR HOPPNINGSVIS ÅKER JAG DIT MED VERIS PÅ FREDAG. ♥
världens bästa.
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild