2010-08-28 ? 17:22:57

my baby is lost.

väcktes av mamma halv 9 idag!
fyfan. haha. men har hunnit med en hel del faktiskt.
städat garderoben, och det behövdes!! städat rummet, vart ute med hundarna & myst med min morris. hihi som vi passar över helgen. som är våran hunds bebis, om ni ändå ville veta.
nu skall jag ner och fixa mig och sedan bär det av t tanum och käkaaa pizza!
och nu är det inte långt tills jag fyller åååår, hihi 3 fucking dagar kvar, längtar som om jag vore 3 år. :rolleyes:
lovelovelovelove.
morriiiiiiiiisälskling.


bjuder även på en snygg bild från kemi lekionen i fredags som gjorde så jag luktade grillad korv!!!
Kommentarer
isabella

haha ser efterbliven ut.. HAHAHAH så jälva kul " isabella lukta, mina fingrar luktar korv " haahaahahhhhhhhhh

2010-08-29 @ 14:47:19
URL: http://isabellalindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild