2010-08-07 ? 22:12:31

jävla beslutångest.

jag kan inte bestämma mig om jag skall åka t norge med skolan och vandra eller inte? har sådan jävla beslutångest så det finns inte. för vissa säger att det är skit tråkigt att vandra men det runt omkring är jätte roligt, medans andra säger att alltihop är skit tråkigt, åh jag kan verkligen inte bestämma mig! sure det skulle vart en upplevelse för livet men gud jag vet inte hur jag skall göra, antingen åka med på en upplevelse som är med hela livet eller leva livet här hemma med isabella min brud. hur fan skall jag göra?! och mensvärk har jag med, skit sak. nej men helvete hjälp mig! skall jag vandra eller inte?!?! beslutångest+mensvärk+att jag saknar min älskling=inget bra ihop. :(
Kommentarer
isabella

det är riktigt riktigt svårt det här!:(:(

2010-08-09 @ 14:25:13
URL: http://isabellalindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild