2010-08-06 ? 13:16:56

ingen kan göra allt, men alla kan göra något.

okeeeeeeeej, jag fick nyss en kommentar om att mitt teckensnitt på inläggen är jobbigt att läsa? är det bara den anonyma som tycker det, eller är det fleeeeeeeeeer? lägg en kommentar då!

-

iallfall, så har jag kollat runt lite, och blivit DÖH kär i massa ringar, och armband som jag skall klicka hem hade jag tänkt.
japp, såå j*vla snygga!
har även klickat hem den klänningen jag pratade om för några dagar sedan, så nu är den min med!:
nej, nu skall jag ta mig upp ur sängen och städa hade jag tänkt, och sedan duschaaaaa, vi hörs!

Kommentarer
hanna

haha det är svin jobbig text! hittade du någon till oss bådaaaaaaaaaaaa? :D <3 löööve ya!

2010-08-07 @ 12:43:32
URL: http://hannnaxelsson.blogspot.com
isabella

joooobbbiiiig text :( <3

2010-08-09 @ 01:30:53
URL: http://isabellalindell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild