2010-08-02 ? 16:07:10

don't fucking tell me what to do.

vaknade hos älskling, och skulle egentligen vart med isabella när jag fick ett samtal från mamma att jag skulle passa min lillasyster.
fuuuuuck.
väntar på att mamma skall komma och hämta mig och sedan blir det att passa lillasyster, och hoppas på att älskling kommer och gör mig sällskap sedan :)
imorgon blir det haaks med bästaa.
sedan på onsdag sover jag hos verisen är det tänkt, och nu är bara frågan vad jag skall göra resten av veckan, om det blir sol tvingar jag med verisen t badholmen, yes! det låter bra.

DAGENS VILL HA:


japp jag är heeel kär i klänningen, så skall beställa hem den så fort jag kommer hem, wiiie.

HISS/DISS?
Kommentarer
alexandra

tack själv :D!

2010-08-04 @ 15:49:04
URL: http://alexxpalexx.blogg.se/
alexandra

min alldeses egna hemlis, eller oskar vet bara hihi<3 men det är inget farligt:D hur är det med dig företen?:D

2010-08-05 @ 15:15:12
URL: http://alexxpalexx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild