2010-08-23 ? 17:04:51

dålig uppdatering, my bad!

har inte haft tid till att blogga, fullt upp nu sista veckan..... eller inte, men datorn har varit sönder, tills i torsdags typ, och sedan i fredags klippte jag mig och sedan åkte jag vidare till älskling för att sedan åka vidare till sotenäs där han tävlade lördag-söndag.
och today var det första dagen i skolan, och jag spyr på den nya klassen, 9a&9b, har blivit 9 bara, alltså dom har slotts ihop? fattar inte varför? skit knas är det iaf.
och jag deirchntjgdyjhvfgnuibo på det!
nej nu skall jag fixa mig och sedan åka till älskling.
nyklippt och frääääsch, japp så här såg jag ut idag.
och som sagt var ju hos frisören i fredags och nu har jag färgat mina ögonbryn aningen mörkare, ögon fransarna svarta (fast har mascara på mig på bilderna) och några ljusa slingor i håret. skit nöjd. dock är jag inte lika nöjd över hur jag klippte håret, kan bara säga att nu är det kort. :( skit också.
Kommentarer
Lina

Sv; Jo da. Jag mår bra :D<3

2010-08-24 @ 12:43:33
URL: http://dhampiir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild