2010-08-06 ? 00:12:25

att somna utan dig vid min sida, känns tomt.

eftersom internet inte funkar, och jag inte kan sova för jag dör för det är så läskigt här nere i källaren och det är första gången jag sover här nere själv, så blir det ett mobil inlägg, hihi, har precis kollat på film och haft en stor godis påse bredvid mig som nästan blev upp äten men inte helt, saknade bara älskling. hedern är nästan fixad, skall bara rätta t den lite, hihi :) och nu när jag väl ha kommit på hur man kan skriva inlägg från mobilen så undrar jag om det är någon som kan förklara för mig hur man lägger in länkar?!?! asså inte hur man lägger in länkar från mobilen, jag menar länkar t andra bloggar ni vet ;) har försökt jätte länge med det inte bara idag utan hur länge som helst, och jag kommer fan inte på hur man gör :o så någon som vet, LÄGG EN KOMMENTAR! och jag saknar älskling med för er som ville veta. ♥
Kommentarer
Anonym

jobbigt typsnitt i inläggen.. det har varken å, ä eller ö :(

2010-08-06 @ 02:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Om

Min profilbild